شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۱

با صدور پیام دبیرکل نهاد صورت گرفت؛

دعوت از کتابداران برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن/ توسعه کتابخانه‌های عمومی جلوه‌ای از تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی

راهپیمایی 22 بهمن

همزمان با چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، مهدی رمضانی دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور با صدور پیامی از همکاران و کتابداران سراسر کشور برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن به منظور پاسداری از شجره طیبه انقلاب اسلامی و حراست از آرمان های آن دعوت کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، مهدی رمضانی در پیامی با تأکید بر حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، از کتابداران و همکاران نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برای حضور در جشن چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برای پاسداری از شجره طیبه انقلاب اسلامی و حراست از آرمان های آن دعوت کرد.

متن پیام دبیرکل نهاد به این شرح است:

إِنَّ الَّذِینَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَیْهِمُ الْمَلَائِکَةُ أَلَّا تَخَافُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَبْشِرُوا بِالْجَنَّةِ الَّتِی کُنْتُمْ تُوعَدُونَ (فصلت، ۳۰)

چهل‌پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ملت سرافراز ایران و سرنگونی رژیم ضدمردمی پهلوی را تبریک می‌گویم. نمی‌توان نامی از انقلاب برد و از امام راحل(ره) و شهدا یاد نکرد. تا روزی که پرچم زیبای جمهوری اسلامی ایران در اهتزاز است، نام و یاد شهدای انقلاب اسلامی، شهدای ترور، شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و شهدای امنیت و سلامت و مراد آنها خمینی کبیر زنده است. در این روزها به صورت ویژه یاد حاج قاسم سلیمانی، شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان و شهدای جبهه مقاومت و غزه را گرامی می‌داریم.

انقلاب اسلامی در حالی چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی خود را جشن می‌گیرد که دشمنانی که آرزوی نابودی آن را داشتند، خود در شرایط عدم‌اطمینان و درگیر بحران‌های گوناگون هستند. از سوی دیگر آرمان‌های امام(ره) و انقلاب اسلامی جهان‌گیر شده و به زبان‌های گوناگون فریاد می‌شود. ملت رشید ایران نیز به مصداق آیه شریفه، «الله» را پروردگار خود و بزرگتر از هر چیزی دانسته و همراه با رهبر فرزانه انقلاب در این راه استقامت کرده‌اند.

انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی خدمات فرهنگی متنوعی را به مردم قدردان تقدیم  کرده است. از این بین، دستاوردهای حوزه کتابخانه عمومی، قابل افتخار و مثال‌زدنی است؛ در حالی که در سال ۱۳۵۷، ۳۷۳ باب کتابخانه عمومی فعال بوده است، هم‌اکنون شبکه کتابخانه‌های عمومی با بیش از ۳۷۰۰ کتابخانه رتبه نخست در منطقه غرب آسیا را در اختیار دارد. وجود بیش از ۸۰۰ کتابخانه روستایی و بیش از ۵۰ کتابخانه سیار تحقق بخشی از شعارهای انقلاب اسلامی در توجه به مستضعفین و آرمان عدالت فرهنگی است.

کتابداران و همکاران گرامی! به شکرانه این نعمت و برای پاسداری از شجره طیبه انقلاب اسلامی و حراست از آرمان‌های آن، دعوت می‌کنم در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن امسال نیز، مانند همیشه، حضوری قاطع، پرشور و متحد داشته باشیم.

به امید سربلندی و پیشرفت روزافزون ایران عزیز!

مهدی رمضانی
دبیرکل

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
3 + 15 =